+

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Natur Help Kft.
Székhely: 6400 kiskunhalas Szilády Áron utca 5-7 fsz/1
Adószám: 29225312-1-03
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus Ügyfélszolgálat: info@potenciaabc.hu
Telefonos Ügyfélszolgálat: +36205334388

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruházban kapható termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg. A kínált termékek besorolása:

·         étrendkiegészítők

A termékekre árai tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, a rendszer megjegyzi a legutóbbi szállítási információkat.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik reggel 8 óráig. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Rendelés menete

A Webáruházban a rendelést a kiválasztott termék profiljára kattintva lehet elindítani. A termék profilján a mennyiség kiválasztása után a “Kosárba rakom” gombra kattintva a termék bekerül a virtuális korsárba. A “Kosár megtekintése” gombra kattintva a Kosár felületre érkezik a látogató, ahol áttekintheti a kiválasztott termékeket, módosíthatja a mennyiséget, törölheti a terméket a kosárból, illetve kiválaszthatja a szállítási módot, és megadhat kuponkódot, amennyiben érvényes akciós kuponnal rendelkezik. A “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a látogató a Pénztár oldalra érkezik. A Pénztár oldalon tudja megadni a szállítási adatait, illetve a számlázási adatait a látogató, illetve ki tudja választani a neki legmegfelelőbb fizetési módot. A “Rendelés elküldése” gombra kattintva a kosár tartalma megrendelésre kerül. A Megrendelése akkor érvényes, ha erről visszaigazoló e-mail formájában tájékoztatjuk. Amennyiben nem kap visszaigazoló üzenetet a megrendeléséről, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot átvétel előtt szíveskedjenek megvizsgálni a futárnál, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás futárral, információk


Webáruházunk megrendeléseit a GLS-Hungary Kft. (futárcég) teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

Szállítás külföldre


Vásárlói kérésre gyakran küldünk külföldre is csomagot. Ebben az esetben előzetes egyeztetés szükséges (telefonon és/vagy emailben), ugyanis nekünk is utána kell érdeklődjünk a szállítási információknak. Az egyeztetés után a rendelés (+ szállítás) vételára csak előre utalással történhet! Amint megkaptuk az átutalt pénzt rögtön feladjuk a megrendelését!

Házhoz szállítás díjszabása

Bruttó 25.000.- Ft alatti rendelési érték esetén futárral 2150 Ft, amit minden esetben feltüntetünk a Pénztár oldalon és az e-mailes visszaigazolásban. 25.000.- Ft feletti vásárlásnál a kiszállítás díjtalan.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Csomagolás


A csomagolás minden esetben teljesen diszkrét. A csomagon (kisebb rendelési mennyiség esetén légpárnás borítékban, nagyobb rendelés esetén karton dobozban) semmilyen utaló jel nem található a csomag tartalmára, egyedül a cég adatai vannak feltűntetve. Külön kérésre van, hogy csak a cég nevét és bejegyzett címét adjuk meg és az emailcímét, weboldal elérhetőségét, telefonszámot nem írjuk oda.

Garancia


Termékekre a terméktől és gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Pénzvisszafizetési garancia

Amennyiben az Ön által rendelt termék (illetve termékek) nem érték el a várt hatást, akkor lehetősége van a BONTATLAN TERMÉKEK visszaküldésére. Bízunk termékeink minőségében és a vásárlóink visszajelzéseiben, ennek ellenére olykor előfordulhat, hogy nem az Önnek megfelelő terméket választotta a vásárlás során és nem érte el a kellő hatást, ezért mi a vásárlástól számított 60 napon belül pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a ki nem bontott, sértetlen csomagolású termékekre.

Pénzvisszafizetés menete

A termék visszaküldése előtt kérjük, jelezze felénk a pénzvisszafizetési igényét emailben és/vagy telefonon. Egyeztetés után a bontatlan termékeket az eredeti számlával saját költségén kell feladja postán, illetve futárral (egyedi esetekben lehetőség van személyes átadásra is).
A csomag átvételekor jelentkezni fogunk, hogy mindent rendben találtunk-e.
A pénzvisszafizetés 5 munkanapon belül történik meg az Ön által kért módon (utalás, postai úton, stb…). FONTOS! A pénzvisszafizetési garancia csak a bontatlan, sértetlen csomagolású termékekre érvényesek az eredeti (kapott) számlá ellenében!

Fizetési lehetőségek

jelenleg 2 féle fizetési lehetőség közül lehet választani a rendelés során:

·         Utánvétes fizetés: ebben az esetben a csomag átvételekor kell fizetni a futárnak.

·         Bankkártyás fizetés (Barion): itt a fizetés minden esetben előre történik, tehát a csomag átvételekor már nem kell a futárnak fizetni.

Elállás joga

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:

A Vásárló a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:

·         A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig

·         Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig

·         Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

·         Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

·         A Natur Help Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.

·         A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

·         A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:

·         Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.

·         Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ.

·         Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.

·         hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta

·         hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében

·         szerencsejáték-szerződés esetében

·         hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében

·         élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre

·         az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja

A törvény további részletei megtekintése itt: http://href.hu/x/ak15

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Natur Help Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

 

Kapcsolat

  • 6400 Kiskunhalas,Szilády Áron u. 5-7 .Fszt ajtó 1
  • +36205334388
  • info@hurikan.hu

Hírlevél

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.